2012年5月28日 星期一

Me n U

Me n You.
两个人的徬晚 两个人的影子 两个人的天空 只有你和我 你为我记载最美好的一天
你说我好傻ull很爱笑 做一个傻子多么好 谢谢你喜欢我 喜欢我的笑容 你说它好美好珍贵
我真的好想你. 好想听你唱林宥嘉的歌.好想你顿的燕窝.好想你的呵护.好想你的全部 你呢?
不要寂寞不要孤独因为你不是一个人.我不会让你习惯一个人;-*
www.babeliin.blogspot.com



Whenever i think of you i just say your name, whenever i missing you i just let my tears fall, I know someday it will gonna be fine even without you and one day this will be remain to you, my smile, my jokes, my cares, my love and the laughter that we shared.Hubby boy

沒有留言:

張貼留言